Site icon Fresher

Αυξημένες αποδόσεις με τη μαγεία της Disney υπόσχονται τα μήλα της Pink Lady

Οι συνολικοί όγκοι μήλων στην Ευρώπη έχουν μειωθεί, με τη συγκομιδή να φτάνει τους 10,2 εκατομμύρια τόνους, ωστόσο η ποιότητα των μήλων Pink Lady διατηρεί τα υψηλά πρότυπα που την χαρακτηρίζουν. Οι ευνοϊκές καιρικές συνθήκες και οι δροσερές νύχτες ενισχύουν την ικανότητα χρωματισμού των μήλων, γεγονός που αυξάνει τις δυνατότητες για τη μάρκα.

Στη φετινή διεθνή έκθεση Fruit Attraction, που θα πραγματοποιηθεί στις 8-10 Οκτωβρίου, η Pink Lady θα δώσει το παρών με ένα εντυπωσιακό περίπτερο σχεδιασμένο από τον Ιταλό καλλιτέχνη Francesco Poroli, το έργο του οποίο κοσμεί επίσης της tote τσάντες της μάρκας που θα διανέμονται σε όλη την Ευρώπη αυτή τη σεζόν. Ο Poroli επεσήμανε ότι ο στόχος του με το σχέδιο ήταν «να απεικονίσει πώς υπάρχει ένας ολόκληρος κόσμος πίσω από ένα απλό μήλο», αναδεικνύοντας την ενότητα και τη βιωσιμότητα που χαρακτηρίζουν το brand.

Η συμμετοχή της Pink Lady στο Fruit Attraction αποτελεί μοναδική ευκαιρία για την ενίσχυση των διεθνών επιχειρηματικών της σχέσεων και την προώθηση των αξιών και δεσμεύσεών της. Επιπλέον, η έκθεση θα αναδείξει τη δουλειά του δικτύου παραγωγών και τους φιλόδοξους στόχους για τη νέα σεζόν.

Φέτος, ένα από τα μεγαλύτερα highlights θα είναι η παρουσίαση μιας νέας συνεργασίας της Pink Lady με τη Disney. Η ένωση των δύο αγαπημένων εμπορικών σημάτων, Pink Lady και Disney, θα περιλαμβάνει την προώθηση της PinKids, της παιδικής εκδοχής της Pink Lady, μαζί με το θρυλικό franchise «The Lion King».

Αδιαμφισβήτητα, η Pink Lady συνεχίζει τις δράσεις της για τη βιωσιμότητα, τη βιοποικιλότητα και τη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα, διατηρώντας υψηλά πρότυπα ποιότητας και προσφέροντας κοινωνικά υπεύθυνες λύσεις στον κλάδο. Ως εκ τούτου, η μάρκα συνεχίζει τις προωθητικές της ενέργειες, όπως οι καμπάνιες «Adopt a Tree», «Pink Chefs» και «Bee Pink», με μια νέα καλλιτεχνική προσέγγιση. Παράλληλα, τους στόχους του brand θα πλαισιώσουν και οι στρατηγικές συνεργασίες με τοπικούς σεφ και influencers, καθώς και οι προγραμματισμένες καμπάνιες για το Νοέμβριο και τον Φεβρουάριο.

Με πληροφορίες από Fruitnet

Exit mobile version