Site icon Fresher

Η ελληνική φράουλα έχει εδραιωθεί και εκτοπίζει τους ανταγωνιστές της στις διεθνείς αγορές

Η φετινή σεζόν της ελληνικής φράουλας έχει ξεκινήσει εξαιρετικά καλά, με την διάθεση από πλευράς παραγωγών να είναι αυξημένη.

Το προϊόν απολαμβάνει την ευνοϊκή επίδραση ενός σχετικά ήπιου χειμώνα, που συνέβαλε στη βελτίωση των συνθηκών παραγωγής και την αύξηση της ποιότητας του προϊόντος. Επιπλέον, επωφελείται από τις επαρκείς βροχερές μέρες που εξασφαλίζουν τη συσσώρευση αρκετού νερού στις δεξαμενές.

Σε αντίθεση, η ισπανική φράουλα αντιμετωπίζει δυσκολίες, καθώς τα ζητήματα άρδευσης έχουν θέσει το προϊόν υπό έλεγχο και οδηγούν σε πτώση της ποιότητας.

Ο Christian Vogelsang, αγοραστής και πωλητής στην ExPa-Frucht Ltd, με έδρα το Ottobrunn της Γερμανίας, δηλώνει: «Πολλές αλυσίδες λιανικού εμπορίου έχουν μεταβεί από τις ισπανικές σε ελληνικές φράουλες τα τελευταία χρόνια. Φέτος, η κατάσταση επιδεινώθηκε περαιτέρω λόγω των έντονων βροχοπτώσεων και των σχετικών ποιοτικών ζητημάτων στην Ισπανία.»

Η ExPa-Frucht αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους εισαγωγείς φράουλας, κερασιών και σπαραγγιών από την Ελλάδα.

Η περίοδος αιχμής πλησιάζει

Η κλασική περίοδος αιχμής για τις ελληνικές φράουλες συνεχίζει να επικεντρώνεται στους μήνες πωλήσεων Απρίλιο και Μάιο.

«Ακόμη και κατά τη γερμανική σεζόν φράουλας, πολλές αλυσίδες λιανικής έχουν διπλή λειτουργία. Κατά κανόνα, προσπαθούμε να προσφέρουμε ελληνικές φράουλες στο εμπόριο μέχρι τα μέσα έως τα τέλη Ιουνίου. Μετά από αυτό, παραμένουν ακόμα διαθέσιμες, αλλά τελικά το κλίμα γίνεται πολύ ζεστό για να εισάγουμε φράουλες καλής ποιότητας. Για τους επόμενους δύο με τρεις μήνες συνεχίζουμε να περιμένουμε σταθερές ποσότητες και ποιότητα» καταλήγει ο Vogelsang.

Με πληροφορίες από το FreshPlaza

Exit mobile version