Site icon Fresher

Σταθερή ποιότητα και γεύση φέρνει το νέο Velvita Gold του ΑΣΕΠΟΠ Βελβεντού

του Γιάννη Πανάγου

Τα αποκαλυπτήρια του νέου brand «Velvita Gold», έγιναν την Τετάρτη το βράδυ 3 Ιουνίου σε μία ζεστή εκδήλωση στην Κεντρική Λαχαναγορά του Ρέντη, παρουσία εκπροσώπων του λιανεμπορίου, χονδρεμπόρων, της ΕΘΕΑΣ, του ΥΠΑΑΤ και ροδακινοπαραγωγών-μελών του Συνεταιρισμού.

Υπό τον συντονισμό του Χρήστου Κατσάνου (Tropos Branding), ο πρόεδρος του ΑΣΕΠΟΠ Βελβεντού, Νίκος Κουτλιάμπας, και ο εξωτερικός σύμβουλος γεωπόνος, Δημήτρης Βακάμης, μίλησαν για τα Velvita Gold. Όπως ειπώθηκε, μέχρι στιγμής από τα μέλη του ΑΣΕΠΟΠ Βελβεντού έχουν φυτευτεί πάνω από 1.000 στρέμματα με τις νέες ποικιλίες, που προέρχονται από την Ισπανία. Και αναμένεται φέτος μία παραγωγή περίπου 1.000 τόνων, εφόσον ο καιρός συνεχίσει να είναι καλός μέχρι και τον Αύγουστο.

«Θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα νέο brand διαφορετικό από όσα κυκλοφορούν στην αγορά, με τη σφραγίδα του Velvita. Για μας Velvita σημαίνει οικογένεια…είναι οι παραγωγοί, τα μέλη μας, η ιστορία μας, τα στελέχη μας, οι συνεργάτες μας…Αυτά θα συνοδεύουν και το νέο μας brand», είπε κατά την παρουσίαση ο Πρόεδρος του ΑΣΕΠΟΠ Βελβεντού, Νίκος Κουτλιάμπας.

Το νέο προϊόν Velvita Gold θα διατεθεί σε πρώτη φάση από την Κεντρική Λαχαναγορά του Ρέντη, όπου διαθέτει υποκατάστημα ο ΑΣΕΠΟΠ Βελβεντού. Επίσης, τον Αύγουστο ο Συνεταιρισμός αποκτά υποκατάστημα και στη Λαχαναγορά της Θεσσαλονίκης. Το επόμενο διάστημα, θα εξεταστεί εάν το νέο προϊόν θα διατεθεί και σε επιλεγμένα σούπερ-μάρκετ.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΑΣΕΠΟΠ Βελβεντού, αυτό που τους κινητοποίησε ήταν το γεγονός ότι σε μια πανευρωπαϊκή έρευνα πριν 7 χρόνια , το ροδάκινο ψηφίσθηκε από τους καταναλωτές ως το χειρότερο καλοκαιρινό φρούτο. Κι εκτός από τις γευστικές διαφορές στον ίδιο τον καρπό υπήρχαν και θέματα όπως η συγκομιδή του άγουρου καρπού, το πέρασμα από μηχανήματα διαλογής και άλλα. «Εμείς από νωρίς ψάξαμε τρόπους να προσφέρουμε ένα ροδάκινο όσο πιο κοντά γίνεται στη γευστική εμπειρία που ζητάει ο καταναλωτής, γι’ αυτό και συλλέγουμε και συσκευάζουμε κατευθείαν στο χωράφι. Καταλήξαμε όμως στο συμπέρασμα ότι πρέπει να έχουμε ένα προϊόν, που να έχει πανομοιότυπη γεύση από τον Ιούνιο ως τον Σεπτέμβριο. Ο στόχος μας είναι αυτός πλέον.».

Μάλιστα, όπως εξήγησε ο εξωτερικός σύμβουλος γεωπόνος, Δημήτρης Βακάμης, το προιόν «συσκευάζεται από το δέντρο κατευθείαν στο χωράφι, δεν περνά από μηχανήματα συσκευασίας, τυποποίησης και διαλογής. Αυτό το ροδάκινο ωριμάζει λίγες ημέρες ακόμα πάνω στο δέντρο και γι’ αυτό κερδίζει λίγο παραπάνω σε αρώματα, σε σάκχαρα, σε γευστικά χαρακτηριστικά και χυμούς. Μοιάζει λίγο περισσότερο στο παλιό ροδάκινο, όπως το θυμούνται οι παλιοί.».

Όπως τόνισε κατά τη παρουσίαση ο Πρόεδρος του ΑΣΕΠΟΠ Βελβεντού κ. Κουτλιάμπας Νικόλαος, “Θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα νέο brand διαφορετικό από όσα κυκλοφορούν στην αγορά, με τη σφραγίδα του Velvita. Για μας Velvita σημαίνει οικογένεια…είναι οι παραγωγοί, τα μέλη μας, η ιστορία μας, τα στελέχη μας, οι συνεργάτες μας…Αυτά θα συνοδεύουν και το νέο μας brand“.

Για τις εν λόγω ποικιλίες που απαντούν στα χαρακτηριστικά της σταθερής ποιότητας και γεύσης για μεγάλο χρονικό διάστημα, χρειάστηκαν 2-3 χρόνια για να επιλεγούν και άλλα 5 για να καλλιεργηθούν. Η λύση βρέθηκε, τελικά, στην Ισπανία και στη σειρά ποικιλιών ΕΧΤRΕΜΕ της εταιρείας VIVEROS PROVEDO S.A. Κατά τη διάρκεια της διεθνούς έκθεσης Fruit Attraction στη Μαδρίτη το 2018, μεταξύ του ΑΣΕΠΟΠ Βελβεντού και της VIVEROS PROVEDO υπογράφηκε συμφωνία, η οποία προβλέπει την αποκλειστική παραχώρηση προς καλλιέργεια και εκμετάλλευση για Ελλάδα και Κύπρο των ποικιλιών της σειράς EXTREME.

Exit mobile version