Site icon Fresher

Αποδόσεις ρεκόρ στις περισσότερες ποικιλίες ακτινιδίων αναμένει στη φετινή περίοδο η Zespri

Ο CEO της εταιρείας, Jason Te Brake, επεσήμανε ότι η πρόβλεψη αυτή αντικατοπτρίζει ένα ισχυρό ξεκίνημα στη φετινή περίοδο. «Η τελευταία πρόβλεψή μας αποτελεί μια θετική είδηση για τους παραγωγούς σε μια σεζόν που αναμένουμε ακόμη περισσότερα φρούτα προς διάθεση στην αγορά, με τις πωλήσεις να κινούνται καλά σε όλες τις βασικές αγορές μας, συμπεριλαμβανομένης της παραδοσιακά πιο ανταγωνιστικής καλοκαιρινής περιόδου φρούτων. Είναι ενθαρρυντικό να βλέπουμε την Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική να έχουν ισχυρές επιδόσεις, με την Ευρώπη να ξεχωρίζει ιδιαίτερα με πάνω από δύο εκατομμύρια κούτες να πωλούνται σε εβδομαδιαία βάση τις τελευταίες 13 εβδομάδες.», υπογράμμισε.

«Για να ανταποκριθούμε σε αυτή τη ζήτηση, έχουν ανακατανεμηθεί επιπλέον ποσότητες φρούτων σε αυτές τις αγορές από την Ασία, όπου οι τοπικές οικονομικές συνθήκες είναι πιο δύσκολες», συνέχισε ο Te Brake.

«Παρακολουθούμε επίσης στενά την πρόοδό μας στην Κίνα, όπου οι μακροοικονομικές συνθήκες και τα ποσοστά πωλήσεων είναι πιο αδύναμα και όπου έχουμε περίπου 20% περισσότερα αποθέματα από τα επιθυμητά, με την ομάδα μας να επικεντρώνεται στην ταχεία πώληση των φρούτων, καθώς τα καλοκαιρινά φρούτα είναι λιγότερα στην αγορά».

Σε επίπεδο ανά κούτα, οι προβλεπόμενες αποδόσεις έχουν αυξηθεί σε σχέση με τις προβλέψεις του Ιουνίου για όλες τις κατηγορίες εκτός από τα SunGold και Sweet Green, τα οποία παραμένουν εντός των ενδεικτικών ορίων που δόθηκαν τον Ιούνιο.

Ο Te Brake δήλωσε ότι καθώς η Zespri προχωρά στην περίοδο των καλοκαιρινών φρούτων και στο δεύτερο μισό της σεζόν πωλήσεων, παραμένει επικεντρωμένη στο να ολοκληρώσει την περίοδο με δυνατά αποτελέσματα και να μεγιστοποιήσει την αξία που επιστρέφεται στους παραγωγούς.

Σημείωσε επίσης ότι τα αποτελέσματα του κλάδου του έδωσαν μια ισχυρή βάση για το μέλλον, με τις εργασίες που βρίσκονται σε εξέλιξη για την αναθεώρηση του δεκαετούς σχεδίου της Zespri με στόχο την παροχή συνεχούς αξίας στους παραγωγούς.

«Στο προηγούμενο δεκαετές σχέδιό μας, θέσαμε ως στόχο πωλήσεις ύψους 2,2 δισεκατομμυρίων ευρώ έως το 2025», εξήγησε ο Te Brake. «Με την επίτευξη αυτού του στόχου, η προσοχή μας στρέφεται τώρα στο πώς θα παραμείνουμε ανταγωνιστικοί σε ένα παγκόσμιο περιβάλλον που θα είναι πιο ανταγωνιστικό και πιο περίπλοκο από το περιβάλλον στο οποίο λειτουργούσαμε μέχρι τώρα.

Με αυτό κατά νου, ο στόχος μας για το 2035 είναι να γίνουμε η πιο υγιεινή μάρκα φρούτων στον κόσμο, με την προσέγγισή μας να βασίζεται σε τρεις βασικές προτεραιότητες: την απελευθέρωση της ζήτησης που δημιουργεί η μάρκα, τη μεταμόρφωση της παγκόσμιας προσφοράς μας και τη δημιουργία του χαρτοφυλακίου προϊόντων του μέλλοντος και την αποτελεσματική υλοποίησή τους.

Βρισκόμαστε στη διαδικασία οριστικοποίησης αυτής της στρατηγικής και προετοιμασίας για το μέλλον, ώστε να συνεχίσουμε να προσφέρουμε κορυφαία αξία στους παραγωγούς μας», πρόσθεσε.

Πληροφορίες από fruitnet.com

Exit mobile version