Το πρώτο βήµα για επέκταση των θερµοκηπίων της εταιρείας υλοποιείται αυτή την περίοδο µε την προσθήκη επιπλέον 25 στρεµµάτων στις ήδη υπάρχουσες καλλιέργειες φυλλωδών λαχανικών. Η συγκεκριµένη επένδυση απαιτεί δαπάνη που θα αγγίξει το 1 εκατ. ευρώ και αποτελεί µέρος του συνολικού επενδυτικού σχεδιασµού της εταιρείας για την τριετία. Eιδικότερα, το νέο θερµοκήπιο που θα δηµιουργηθεί θα κοστίσει 970 χιλ. ευρώ, θα είναι γοτθικού τύπου, µε ύψος υδρορροής 4,5 µέτρων, παράθυρα οροφής και σύστηµα ελέγχου του κλίµατος.
«Στόχος µας είναι να ενισχύσουµε τις ποσότητες που διαθέτουµε στα baby λαχανικά όπως είναι το σπανάκι, η ρόκα, η βαλεριάνα, η µουστάρδα, το τατσόι. Επί της ουσίας προσθέτουµε στρέµµατα στα είδη υπάρχοντα είδη που καλλιεργούµε, προκειµένου να καλύψουµε την αυξηµένη ζήτηση. Το νέο θερµοκήπιο ξεκίνησε ήδη να κατασκευάζεται και εκτιµούµε ότι έως και τον Οκτώβριο θα έχει ολοκληρωθεί», αναφέρει στην Agrenda ο επικεφαλής της εταιρείας, Αντώνης Βεζύρογλου.
«Αυτό που κάνουµε είναι να επενδύουµε στην ιδιοπαραγωγή µε δικά µας θερµοκήπια και εκτάσεις γης. Μπορούµε µε αυτόν τον τρόπο να διατηρήσουµε τον πλήρη έλεγχο των λαχανικών που παράγουµε, διασφαλίζοντας τις συνθήκες ποιότητας και ασφάλειας των προϊόντων µας», συµπληρώνει.
Τι περιλαµβάνει το επενδυτικό πρόγραµµα της τριετίας
Η εταιρεία πρόκειται να υλοποιήσει συνολικές επενδύσεις ύψους 6 εκατ. ευρώ κατά την τριετία 2023-2026. «Ο κύριος όγκος των επενδύσεων αυτών αφορά στον πρωτογενή τοµέα µε την κατασκευή νέων θερµοκηπίων. Το γεγονός αυτό πρακτικά σηµαίνει ότι έως και το 2026 θα έχουµε 100 στρέµµατα θερµοκηπίων περισσότερα από αυτά που διαθέτουµε σήµερα, τα οποία ήδη ανέρχονται στα 130. Εποµένως οι συνολικές καλλιεργούµενες θερµοκηπιακές µας εκτάσεις θα ανέλθουν στα 230 στρέµµατα στην προσεχή τριετία».
Αύξηση όγκου πωλήσεων κατά 14% και τζίρου κατά 16%
Τα Περιβόλια του Βεζύρογλου το 2022 κατάφεραν να αυξήσουν τις συνολικές πωλήσεις της σε όγκο κατά 14%, στην κατηγορία των συσκευασµένων baby φυλλωδών λαχανικών, ενώ ο τζίρος τους ενισχύθηκε κατά 16%. ∆ιατηρεί ταυτόχρονα παρουσία στην αγορά του HoReCa (εστίαση, ξενοδοχεία), όπου αύξησε τον όγκο πωλήσεών της κατά 51%. Μάλιστα η διοίκηση στοχεύει να αυξήσει τον τζίρο της κατά 50% µέχρι το 2026. Να σηµειωθεί ότι η εταιρεία κατέχει το 82% µερίδιο αγοράς σε αξία µη πλυµένων baby φύλλων στη λιανική, σύµφωνα µε στοιχεία της IRI.