Connect with us

Αναζήτηση

BRANDING

Μίνι ακτινίδια χωρίς τριχωτή φλούδα επιστρέφουν στο ράφι και κερδίζουν έδαφος

Η μίνι εκδοχή του γνωστού ακτινιδίου, το οποίο ακούει στο όνομα ακτινίδιο αργούτα, επανέρχεται με εντυπωσιακή επιτυχία στις αγορές. Το μίνι ακτινίδιο Nergi, με τη χαρακτηριστική απουσία τριχωτής φλούδας και τη γλυκόξινη γεύση του, φαίνεται να κερδίζει συνεχώς έδαφος, ιδιαίτερα στις αγορές της Βόρειας Ευρώπης.

Σύμφωνα με τον Jean-Pierre Caruel, υπεύθυνο του τμήματος καινοτομίας της Sofruileg, η οποία είναι η ιδιοκτήτρια της επωνυμίας Nergi, το γλυκόξινο μούρο απολαμβάνει αυξανόμενη δημοτικότητα, γεγονός που προμηνύει θετικές εξελίξεις για την κατηγορία αυτή.

Η Γερμανία αναδεικνύεται ως η κυριότερη αγορά για το Nergi, αντιπροσωπεύοντας περίπου το ένα τρίτο των συνολικών πωλήσεων. Ακολουθούν οι Σκανδιναβικές χώρες, όπως η Δανία και η Σουηδία, όπου οι καταναλωτές δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για νέα είδη φρούτων. «Αυτές οι χώρες έχουν συνηθίσει να τρώνε πολλά μούρα», λέει ο Caruel, «άρα είναι πολύ πιο εύκολο για εμάς να αυξήσουμε τις πωλήσεις του Nergi σε αυτού του είδους τις αγορές».

Αντίθετα, στη Γαλλία, όπου η κατηγορία των μούρων δεν είναι τόσο αναπτυγμένη, η ανάπτυξη του Nergi είναι πιο αργή. Ωστόσο, ο Caruel εκτιμά ότι οι συνήθειες των Γάλλων καταναλωτών εξελίσσονται και οι προοπτικές για την αύξηση των πωλήσεων είναι θετικές. Παράλληλα, οι καταναλωτές στην Γαλλία και την Ιταλία φαίνεται να υιοθετούν το προϊόν με αργότερους ρυθμούς, αν και η τάση προς την υγιεινή διατροφή και τα σνακ δημιουργεί ευνοϊκές συνθήκες για την κατηγορία.

Φέτος, αναμένεται ότι πάνω από 10 εκατομμύρια συσκευασίες των 125 γραμμαρίων του Nergi θα βγουν στα ράφια, κυρίως από τους οπωρώνες στην Πορτογαλία, την Ιταλία και τη Γαλλία. Η Sofruileg έχει επενδύσει σημαντικά σε προωθητικές ενέργειες, περιλαμβάνοντας μια δυναμική καμπάνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με τη χρήση Ευρωπαίων influencers. Το φετινό μήνυμα της καμπάνιας είναι «Μικρά Φρούτα, Μέγιστα Αποτελέσματα», εστιάζοντας στην προώθηση του Nergi με στόχο να καταστήσει το προϊόν πιο αναγνωρίσιμο και προσιτό στους καταναλωτές. Ο Caruel αναφέρει επίσης ότι η επιχείρηση εστιάζει σε στρατηγικές ανάπτυξης που εξασφαλίζουν οφέλη τόσο για τους καταναλωτές όσο και για τους καλλιεργητές.

Τα μίνι ακτινίδια Nergi αναμένεται να είναι διαθέσιμα από τα μέσα Αυγούστου έως τα μέσα Νοεμβρίου, με τη διανομή να γίνεται μέσω τριών εγκεκριμένων φορέων: της Ortofruit Italia στην Ιταλία, της Portprimland στην Πορτογαλία και της Primland στη Γαλλία.

Με πληροφορίες από Fruitnet

Σχετικά Άρθρα

BRANDING

Ένα εγχείρηµα που ξεκίνησε το 2007 είναι αυτό του Στέφανου Πούτα στην Ελασσόνα, όπου σήµερα καλλιεργούνται βιολογικά 35 στρέµµατα µε 2.000 δέντρα ροδιού, τα...

REPORTS

Ολοκληρώθηκε η πρώτη παραγωγική χρονιά ακτινιδίων από τους παραγωγούς της Jingold στην Ελλάδα και τα αποτελέσματα ήταν πολύ ενθαρρυντικά για όλο το συνεργαζόμενο δίκτυο.

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Στην καρδιά των Φιλιατρών, εκεί όπου χτυπά ο παλµός της θερµοκηπιακής καλλιέργειας στην Πελοπόννησο, δραστηριοποιείται ο γεωπόνος Γρηγόρης Σµυρνής, ιδιοκτήτης της «ΑΓΡΟΓΕΩΠΟΝΙΚΗΣ». Στο

REPORTS

Εξόχως ανησυχητικές διαστάσεις έχει αρχίσει να λαμβάνει το πρόβλημα με την μυστηριώδη ασθένεια της ροδακινιάς, που έχει εμφανιστεί στην περιφερειακή Ενότητα Πέλλας και παραμορφώνει...

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Ο 34χρονος Νικόλαος Σάββας, από τον Λόφο Πιερίας, δηλώνει αθεράπευτα… άρρωστος µε την καλλιέργεια της επιτραπέζιας τοµάτας και για χάρη της, όπως παραδέχεται αφοπλιστικά,...

REPORTS

Ανθοφορίες σε διαφορετικές φάσεις και προβληματικές γονιμοποιήσεις εμφανίζει η καλλιέργεια βερίκοκου στα μεγάλα παραγωγικά κέντρα της Βορείου Ελλάδος.