Το ορόσημο αυτό αντανακλά την αυξανόμενη παγκόσμια ζήτηση για τα προϊόντα της Zespri, ενώ σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας τα ακτινίδια της κατέχουν μερίδιο ύψους 23% στις βασικές αγορές όπου δραστηριοποιείται.
Ο επικεφαλής μάρκετινγκ, καινοτομίας και βιωσιμότητας της Zespri, Jiunn Shih, εξέφρασε την περηφάνεια του για την ισχυρή ζήτηση των καταναλωτών για ακτινίδια, υπογραμμίζοντας πως η Zespri έχει δημιουργήσει μια επωνυμία που ξεχωρίζει στην αγορά. «Αυτό το ορόσημο αντικατοπτρίζει τη συνεχή μας προσήλωση σε καμπάνιες μάρκετινγκ που έχουν στο προσκήνιο το εμπορικό σήμα της εταιρείας και αναδεικνύουν τα οφέλη των υψηλής ποιότητας, θρεπτικών και γευστικών ακτινιδίων της Zespri», ανέφερε χαρακτηριστικά στις δηλώσεις του.
Συμπληρώνοντας τόνισε ότι «Καταδεικνύει επίσης την πρόοδο που έχουμε σημειώσει όσον αφορά την επέκτασή μας σε νέες αγορές και τη χρήση νέων καναλιών πωλήσεων – καθιστώντας τα ακτινίδια μας διαθέσιμα σε περισσότερα νοικοκυριά σε όλο τον κόσμο».
Ο Shih δήλωσε ότι το ακτινίδιο αποτελεί ολοένα και πιο δημοφιλή επιλογή για τους καταναλωτές που αναζητούν προϊόντα που υποστηρίζουν την υγεία και την ευεξία τους.
«Ενώ τα ακτινίδια συνεχίζουν να αυξάνουν τη δημοφιλία τους, υπάρχει ακόμη μεγάλη ανεκμετάλλευτη ζήτηση, η οποία αποτελεί ευκαιρία για τη Zespri και τους παραγωγούς μας να συνεχίσουν να προμηθεύουν φρούτα καλής ποιότητας για να αυξήσουν περαιτέρω τη διείσδυση στα νοικοκυριά καθώς αυξάνεται ο όγκος», υπογράμμισε όσον αφορά τις νέες ευκαιρίες για την εταιρεία.
«Είμαστε απίστευτα σίγουροι για τις προοπτικές της κατηγορίας και για την ικανότητά μας να δημιουργούμε συνεχή αξία για τους παραγωγούς μας. Με αναμενόμενο όγκο σοδειάς από τη Νέα Ζηλανδία άνω των 200 εκατομμυρίων κουτών ακτινιδίων αυτή τη σεζόν, ανυπομονούμε να καταστήσουμε τα πιο θρεπτικά ακτινίδια Zespri προσιτά σε ακόμη περισσότερους καταναλωτές σε όλο τον κόσμο, σε μια ολοένα και πιο ανταγωνιστική αγορά».