Διακεκριμένοι αναλυτές όπως οι Lambert van Horen της Rabobank, Kacem Bennani Smires της Delassus, Pedro Ruiz της Granada La Palma, Alberto Cuadrado Salmerón της Rijk Zwaan, David Abeijon της Biobest, και Matias Carrizo και Alberto Parra του Ομίλου Carrefour, θα ασχοληθούν με το πώς ζητήματα όπως η κλιματική αλλαγή και οι υλικοτεχνικές κρίσεις αναδιαμορφώνουν την παραγωγή, τις στρατηγικές προμήθειας και την έρευνα και ανάπτυξη στον κλάδο της ντομάτας.
Ο David Del Pino της Freshtrategy και ο Andriy Yarmak (FAO, EastFruit) θα εξηγήσουν τι σημαίνουν αυτές οι εξελίξεις για την Ευρώπη, καθώς και για τις βασικές περιοχές ανάπτυξης στη Βόρεια Αφρική, τη Μεσόγειο και την Κεντρική Ασία. Ο Jordi Ballester της Letitout Food Creativity, η Lena Maas της Hudson River, ο Jim Jefcoate της Hurdletree Associate και η Clara Romero της Food Experts θα εμβαθύνουν στο ερώτημα πώς θα μοιάζει η ντομάτα του 2030 όσον αφορά τη γεύση, τη θρεπτική αξία, τη βιωσιμότητα, την ανθεκτικότητα, τη συσκευασία και την επωνυμία.
Παράλληλα, εταιρείες σπόρων, όπως οι HM Clause, Hazera, Yuksel Seeds και BASF-Nunhems, θα βοηθήσουν τους παρευρισκόμενους να κατανοήσουν πώς οι προσπάθειες για την ανάπτυξη υψηλότερης ανθεκτικότητας σε ιούς, παράσιτα και ακραία καιρικά φαινόμενα είναι επιτυχημένες.
Αντίστοιχα, οι Max van den Hemel (Delphy), David Hicks (Altered Carbon), Ben Pieterse (TTA-ISO), Dr Antony Chapman (Phytoform Labs), Freddie Reed (Intelligent Growth Solutions) και Jan-Willem Snoeker (Merqato) θα εξηγήσουν στο πώς η ρομποτική, η τεχνητή νοημοσύνη και άλλες νέες τεχνολογίες αναμένεται να επηρεάσουν την επιχείρηση ντομάτας του αύριο.































 
								
 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				