Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Χτίζει νέα brand ο ΑΣΕΠΟΠ Βελβεντού, στόχος επίτευξη τζίρου άνω των 30 εκατ. ευρώ

Τη µετεξέλιξή της σε µια σύγχρονη οργάνωση, µε µοντέρνα δοµή, που θα λειτουργεί αδιάλειπτα 365 ηµέρες το χρόνο, «χτίζοντας» καινούρια brands, µε στόχο να προσδίδει υπεραξία στα προϊόντα που παράγει και διακινεί, χωρίς, όµως, να χάσει τη ψυχική της σύνδεση µε την τοπική κοινωνία, δροµολογεί ο ΑΣΕΠΟΠ Βελβεντού στο δρόµο προς το 2030.

του Λεωνίδα Λιάμη

Ο πρότυπος συνεταιρισµός, που κλείνει φέτος 108 χρόνια ζωής, περνά στην επόµενη φάση της ανάπτυξής του, επιχειρώντας να προσαρµοστεί στα νέα δεδοµένα που διαµορφώνονται σε σχέση µε τη λειτουργία των συλλογικών οργανώσεων, πανευρωπαϊκά και διεθνώς. «∆ιατηρούµε τα στοιχεία του συνεταιρισµού, αλλά εγκαταλείπουµε τα στερεότυπα ότι έχουµε δέκα προϊόντα, που παράγουν τα µέλη µας και τα πουλάµε. Εφεξής θα πουλάµε τα πάντα που έχουν να κάνουν µε τον γεωργικό τοµέα και θα πουλάµε brands», επισήµανε ο πρόεδρος του ΑΣΕΠΟΠ Βελβεντού, Νίκος Κουτλιάµπας.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Fresher Απριλίου 2025

Μιλώντας σε σχετική εκδήλωση που οργανώθηκε στη φετινή Freskon, ο επικεφαλής της οργάνωσης υπογράµµισε ότι «η νυν διοίκηση και τα µέλη του ΑΣΕΠΟΠ θεωρούµε ότι καταλάβαµε πως ο κύκλος λειτουργίας των συνεταιρισµών, πανευρωπαϊκά και παγκόσµια, µε τον τρόπο που τον γνωρίζαµε έχει κλείσει. Και ή θα προσαρµοστούµε, ή θα χάσουµε το παιχνίδι. Αυτό που δεν διαπραγµατευόµαστε, γιατί είµαστε µια µικρή κοινωνία, η οποία στηρίζεται και ζει από το συνεταιρισµό, είναι η επαφή και η άµεση σχέση µε την κοινωνία. Είναι δύο έννοιες αλληλένδετες και αυτό θα το διατηρήσουµε σαν κόρη οφθαλµού».

Υπό αυτό το πρίσµα όπως εξήγησε, το πλάνο είναι ο ΑΣΕΠΟΠ Βελβεντού να διευρύνει το καλάθι των προϊόντων που διακινεί, είτε των µελών του, είτε άλλων συνεργατών, προκειµένου οι υποδοµές του να έχουν διαρκή λειτουργία, σε 12µηνη βάση και 7 µέρες την εβδοµάδα. «Θα πουλάµε µόνο αγροτικά προϊόντα και µόνο brands, γιατί θέλουµε να πουλάµε και ασφάλεια και ποιότητα σε όλους τους καταναλωτές. Αυτό το δείχνουµε, το εξηγούµε και το λέµε», ανέφερε ο κ. Κουτλιάµπας και διευκρίνισε ότι σε πρώτη φάση το «καλάθι» προϊόντων του Συνεταιρισµού περιέχει τα brands «velvita gold», «velvita», «velvis», «kiku» και «Kanzi». Μάλιστα, κάτω από το brand «velvis» η οργάνωση διακινεί µια σειρά προϊόντων, όπως ακτινίδια, αχλάδια, βερίκοκα κλπ, ενώ στόχος είναι από τζίρο 16 εκατ. ευρώ τώρα, σε 3-4 χρόνια να υπερβεί τα 30 εκατ. ευρώ.

Στο ερώτηµα της Agrenda αν στα σχέδια του ΑΣΕΠΟΠ Βελβεντού είναι η ανάπτυξη και νέων brand, ο κ. Κουτλιάµπας αποκάλυψε ότι έχει ανοίξει µια τέτοια συζήτηση και εκτός από τα φρούτα, αφορά και τα λαχανικά. «Η σκέψη είναι να πάµε σε ιδιοπαραγωγή λαχανικών ως ΑΣΕΠΟΠ. Είναι ένα από τα project της επόµενης διετίας. Μετά το καλοκαίρι θα έχουµε νεότερα», µας ανέφερε, για να συµπληρώσει πως «ουσιαστικά µιλάµε για παραγωγή υδροπονικής ντοµάτας, αρχικά µε ένα θερµοκήπιο της τάξης των 10 στρεµµάτων και µετά, ανάλογα την εξέλιξη, θα δούµε και για τυχόν επέκτασή του».

Λίγο νωρίτερα ο Χρήστος Κατσάνος της Tropos Branding, είχε αναφέρει πως ο Συνεταιρισµός θα προσπαθήσει, στο επίπεδο της εµπορίας, να µπει σε όλη την αλυσίδα του «πράσινου» εµπορίου, µε βασική επιδίωξη να δηµιουργεί προϊόντα µε αξία για τους παραγωγούς και όλους όσοι εµπλέκονται στην παραγωγή, τυποποίηση και εµπορία τους και για αυτό η διαχείρισή τους θα γίνεται µόνο κάτω από brands.

Μια velvita δεν την αφήνεις στο έλεος του καιρού

Ιστορική ανασκόπηση στις ενέργειες που έχουν γίνει µέχρι τώρα για τη διασφάλιση της ποιότητας και της ασφάλειας των προϊόντων που παράγει
ο Συνεταιρισµός, αλλά και στα βήµατα που θα ακολουθήσουν, ως απάντηση στην πρόκληση της κλιµατικής αλλαγής, αναφέρθηκε ο ∆ηµήτρης Βακάµης, γεωπόνος του ΑΣΕΠΟΠ Βελεβεντού.

«∆εν µπορεί να καθίσουµε µε σταυρωµένα χέρια και να πάµε να παράξουµε ένα τέτοιο προϊόν, µια velvita και να το αφήσουµε στο έλεος του καιρού. Θέλουµε να κάνουµε ένα brand, ένα προϊόν το οποίο να είναι σταθερά στο ράφι, να µην υποφέρει από την πίεση της κλιµατικής αλλαγής και να είναι εγγύηση για την ποιότητα και τη σταθερότητά του για τον παραγωγό, τον καταναλωτή και τις αγορές», υποστήριξε.

 

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Ελαφρώς μειωμένος στους 311.301 τόνους παρουσιάζεται ο όγκος εισαγωγών φρούτων και λαχανικών στην Ελλάδα στο πρώτο τετράμηνο του 2025, έναντι 321.187 τόνων για το...

FARMING

Ένα πενταετές σχέδιο επιδοτήσεων για ενίσχυση των εξαγωγών εσπεριδοειδών της χώρας προς την Ευρώπη ανακοίνωσε η κυβέρνηση του Μαρόκου. Το πρόγραμμα που θα βρίσκεται...

REPORTS

Η Αίγυπτος, ο δεύτερος μεγαλύτερος εξαγωγέας φρέσκων πορτοκαλιών στον κόσμο και ο κορυφαίος εξαγωγέας οικονομικά προσιτών πορτοκαλιών, βρίσκεται στα πρόθυρα μιας ριζικής αλλαγής στη...

REPORTS

Ο Υπουργός Γεωργίας της Ιταλίας Francesco Lollobrigida έδωσε το πρωί της Τρίτης 6 Μαΐου το έναυσμα για την έναρξη της κορυφαίας έκθεσης για την...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Στην καρδιά των Φιλιατρών, εκεί όπου χτυπά ο παλµός της θερµοκηπιακής καλλιέργειας στην Πελοπόννησο, δραστηριοποιείται ο γεωπόνος Γρηγόρης Σµυρνής, ιδιοκτήτης της «ΑΓΡΟΓΕΩΠΟΝΙΚΗΣ». Στο

REPORTS

Εξόχως ανησυχητικές διαστάσεις έχει αρχίσει να λαμβάνει το πρόβλημα με την μυστηριώδη ασθένεια της ροδακινιάς, που έχει εμφανιστεί στην περιφερειακή Ενότητα Πέλλας και παραμορφώνει...

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Ο 34χρονος Νικόλαος Σάββας, από τον Λόφο Πιερίας, δηλώνει αθεράπευτα… άρρωστος µε την καλλιέργεια της επιτραπέζιας τοµάτας και για χάρη της, όπως παραδέχεται αφοπλιστικά,...

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Ποικιλίες επιτραπέζιου σταφυλιού, που θα τοποθετούν την Ελλάδα στις αγορές την κατάλληλη στιγμή και θα διατηρούνται αλώβητες κατά τη μεταφορά και στο ράφι, απαιτεί...