Connect with us

Αναζήτηση

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Έρχεται στις 6-8 Σεπτεμβρίου 2023 η ASIA FRUIT LOGISTICA

Η ASIA FRUIT LOGISTICA ετοιμάζεται να διοργανώσει την παγκόσμια επιχείρηση φρέσκων φρούτων και λαχανικών την επόμενη εβδομάδα, καθώς επιστρέφει στην μακροχρόνια έδρα της στο Χονγκ Κονγκ, στις 6-8 Σεπτεμβρίου 2023 στην AsiaWorld-Expo μαζί με το ASIAFRUIT CONGRESS.

Περισσότεροι από 700 εκθέτες από 42 χώρες και περιοχές πρόκειται να παρουσιάσουν τις καινοτομίες τους στην κορυφαία εμπορική έκθεση φρέσκων οπωρολαχανικών της Ασίας, σύμφωνα με τον David Axiotis, διευθύνοντα σύμβουλο της διοργανώτριας ASIA FRUIT LOGISTICA Global Produce Events.

«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να καλωσορίσουμε, ξανά στο Χονγκ Κονγκ, την κοινότητα των επαγγελματιών επιχειρήσεων φρέσκων προϊόντων που βρίσκεται κάθε χρόνο στην ASIA FRUIT LOGISTICA», δήλωσε ο Αξιώτης.

«Οι εκθέτες και οι επισκέπτες μας θα συναντηθούν με βασικούς αγοραστές και προμηθευτές από όλο τον κόσμο και από κάθε κρίκο αυτής της αλυσίδας. Θα λάβουν τις καλύτερες πληροφορίες για την αγορά και θα μάθουν για τις νεότερες τάσεις από ειδικούς του κλάδου. Επίσης, θα ανακαλύψουν μια τεράστια γκάμα νέων προϊόντων, καινοτομιών και τεχνολογιών αιχμής, όλα σε μία ενιαία οργάνωση».

Η ASIA FRUIT LOGISTICA πρόκειται να προσελκύσει εμπορικούς επισκέπτες και αγοραστές υψηλής ποιότητας από όλο τον κόσμο, αντιπροσωπεύοντας ένα ευρύ φάσμα τομέων. Οι παρευρισκόμενοι περιλαμβάνουν καλλιεργητές φρέσκων προϊόντων, εισαγωγείς, εξαγωγείς και διανομείς, λιανοπωλητές, συμπεριλαμβανομένων αλυσίδων σούπερ μάρκετ, ηλεκτρονικού εμπορίου και καταστημάτων φρούτων, μεγάλους χονδρέμπορες και αγορές χονδρικής, βιομηχανικούς παρόχους υπηρεσιών που ασχολούνται με logistics, συσκευασία, μηχανήματα, τεχνολογία και κυβερνητικές ενώσεις.

«Η ASIA FRUIT LOGISTICA αποτελεί την πλατφόρμα συνάντησης της παγκόσμιας βιομηχανίας φρέσκων προϊόντων σε μία οργάνωση», δήλωσε ένας ανώτερος αγοραστής από το Sam’s Club. «Είναι ένας πραγματικά αποτελεσματικός τρόπος για τους προμηθευτές και τους αγοραστές ώστε να βρεθούν και να γνωριστούν μεταξύ τους. Η έκθεση μας δίνει, επίσης, τη δυνατότητα να μάθουμε για τις τελευταίες τάσεις στην παραγωγή και τη φύτευση, ώστε να μπορούμε να εισάγουμε νέες και βελτιωμένες ποικιλίες στο μέλλον.»

ASIAFRUIT CONGRESS: μάθετε από τους ηγέτες του κλάδου

Η πρώτη μέρα (6 Σεπτεμβρίου) εστιάζει στο Μάρκετινγκ και τους Καταναλωτές. Μια σειρά από ομιλητές υψηλού επιπέδου, είναι όλοι έτοιμοι να μοιραστούν τις γνώσεις τους για τις πιο καινούργιες τάσεις και ευκαιρίες αγοράς στην Ασία, όπως ο Chris Baker της Totem Media, ο Edwin Sun της NielsenIQ και ο Julian Smith της Rockit Global.

Το θέμα της δεύτερης ημέρας (7 Σεπτεμβρίου) είναι Τεχνολογία & Καινοτομία. Ο Elad Mardix της Clarifruit και ο Gary Loh του DiMuto περιγράφουν τα οφέλη που προσφέρει η τεχνητή νοημοσύνη στο εμπόριο φρέσκων προϊόντων. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της T&G Global, Gareth Edgecombe, συζητά τις δυνατότητες αυτοματοποίησης στους οπωρώνες μήλων. Μια ομάδα ειδικών από κτηνοτρόφους και εμπόρους εξηγεί, επίσης, πώς η καινοτομία στις ποικιλίες οδηγεί στην εξέλιξη βασικών κατηγοριών, συμπεριλαμβανομένων των μήλων, των σταφυλιών και των μούρων.

Η Τρίτη Ημέρα (8 Σεπτεμβρίου) πραγματεύεται  Αγορές & Εμπόριο. Η ανώτερη οικονομολόγος του ANZ, Betty Wang, ξεκινά την παρουσίαση  με μια επισκόπηση του μεταβαλλόμενου παγκόσμιου εμπορικού τοπίου. Τα φώτα της δημοσιότητας του Βιετνάμ πέφτουν στον Lu Minh Quang της Biovegi και τον Angel Mompo του Fresh Fruit-X, σχετικά με τις ευκαιρίες για το τομέα των εισαγόμενων φρούτων σε αυτή την ακμάζουσα αγορά. Μια ομάδα ηγετών του κλάδου συζητά, επίσης, το μεταβαλλόμενο περιβάλλον διανομής της Κίνας, συμπεριλαμβανομένων των Iván Marambio της Chilean Fruit Exporters Association (Asoex), Wang Song της Qupai Fruit (Joy Wing Mau) και Mike Chiue της Hongjiu Fruit

ASIAFRUIT BUSINESS FORUM: το τρίπτυχο του προγράμματος

Οι επισκέπτες μπορούν, ακόμα, να συμμετάσχουν σε ένα πολύπλευρο πρόγραμμα εργαστηρίων και ενημερωτικών συνεδριών στο ASIAFRUIT BUSINESS FORUM, το οποίο λαμβάνει χώρα καθημερινά στον χώρο της εμπορικής έκθεσης. Το ASIAFRUIT BUSINESS FORUM επιστρέφει με νέα μορφή το 2023 με τρία διαφορετικά τμήματα.

Ο Hans Liekens της Sekoya Fruit συζητά για τους καθαρούς, «γαλάζιους ουρανούς» της βιομηχανίας βατόμουρου, καθώς η κατανάλωση συνεχίζει να αυξάνεται. Ο Duncan Aust της AgroFresh εξηγεί πώς οι λύσεις της εταιρείας μετά τη συγκομιδή βοηθούν τους καλλιεργητές και τους εμπόρους να διατηρήσουν την ποιότητα των προϊόντων σε όλη την αλυσίδα εφοδιασμού. Ο Ting Yuan της Shenzhen Asia Global αναλύει την τρέχουσα κατάσταση και τη μελλοντική ανάπτυξη της αλυσίδας εφοδιασμού εισαγόμενων φρούτων της Κίνας. Ο Basilio Huang της Lytone Enterprise παρουσιάζει τη λύση για την εξασάλιση ποιότητας της LytoFresh, η οποία βοηθά στη διαμόρφωση υγιών προτύπων και στην ελαχιστοποίηση των απωλειών μετά τη συγκομιδή. Ακόμα, οι Ken Melban και Terry Splane της Επιτροπής Αβοκάντο της Καλιφόρνια υπογραμμίζουν τον τρόπο με τον οποίο τα αβοκάντο της Καλιφόρνια καλλιεργούνται με βιώσιμο τρόπο.

Σχετικά Άρθρα

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Η κορυφαία εμπορική έκθεση φρέσκων φρούτων και λαχανικών της Ασίας επιστρέφει στην AsiaWorld-Expo στο Χονγκ Κονγκ στις 6-8 Σεπτεμβρίου 2023. Η ASIA FRUIT LOGISTICA...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Ανθοφορίες σε διαφορετικές φάσεις και προβληματικές γονιμοποιήσεις εμφανίζει η καλλιέργεια βερίκοκου στα μεγάλα παραγωγικά κέντρα της Βορείου Ελλάδος.

REPORTS

Καταλύτη για την µετατροπή της «ευκαιριακής» ευφορίας στα εσπεριδοειδή σε µία µόνιµη ανάπτυξη του κλάδου πρέπει να αποτελέσουν οι διεθνείς συγκυρίες που έκαναν µέχρι...

REPORTS

Στα κηπευτικά η εµφάνιση και το µέγεθος πληρώνεται πολύ καλά. Το χάσµα µεταξύ της πρώτης ποιότητας ντοµάτας και της µέσης είναι συνήθως µεγαλύτερη των...

REPORTS

Πρόωρες κοπές και «ελληνοποιήσεις» βάζουν «βόμβα» στα θεμέλια της φήμης που έχει «χτίσει», με κόπο, το ελληνικό ακτινίδιο στις αγορές του εξωτερικού και υπονομεύουν...