Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Αυξημένες αποδόσεις με τη μαγεία της Disney υπόσχονται τα μήλα της Pink Lady

Μπορεί η φετινή ευρωπαϊκή συγκομιδή μήλων να αποτελεί μια από τις χαμηλότερες της τελευταίας δεκαετίας, ωστόσο η Pink Lady Europe προβλέπει μια σεζόν γεμάτη δυνατότητες και αύξηση της παραγωγής της έως και 5%.

Οι συνολικοί όγκοι μήλων στην Ευρώπη έχουν μειωθεί, με τη συγκομιδή να φτάνει τους 10,2 εκατομμύρια τόνους, ωστόσο η ποιότητα των μήλων Pink Lady διατηρεί τα υψηλά πρότυπα που την χαρακτηρίζουν. Οι ευνοϊκές καιρικές συνθήκες και οι δροσερές νύχτες ενισχύουν την ικανότητα χρωματισμού των μήλων, γεγονός που αυξάνει τις δυνατότητες για τη μάρκα.

Στη φετινή διεθνή έκθεση Fruit Attraction, που θα πραγματοποιηθεί στις 8-10 Οκτωβρίου, η Pink Lady θα δώσει το παρών με ένα εντυπωσιακό περίπτερο σχεδιασμένο από τον Ιταλό καλλιτέχνη Francesco Poroli, το έργο του οποίο κοσμεί επίσης της tote τσάντες της μάρκας που θα διανέμονται σε όλη την Ευρώπη αυτή τη σεζόν. Ο Poroli επεσήμανε ότι ο στόχος του με το σχέδιο ήταν «να απεικονίσει πώς υπάρχει ένας ολόκληρος κόσμος πίσω από ένα απλό μήλο», αναδεικνύοντας την ενότητα και τη βιωσιμότητα που χαρακτηρίζουν το brand.

Η συμμετοχή της Pink Lady στο Fruit Attraction αποτελεί μοναδική ευκαιρία για την ενίσχυση των διεθνών επιχειρηματικών της σχέσεων και την προώθηση των αξιών και δεσμεύσεών της. Επιπλέον, η έκθεση θα αναδείξει τη δουλειά του δικτύου παραγωγών και τους φιλόδοξους στόχους για τη νέα σεζόν.

Φέτος, ένα από τα μεγαλύτερα highlights θα είναι η παρουσίαση μιας νέας συνεργασίας της Pink Lady με τη Disney. Η ένωση των δύο αγαπημένων εμπορικών σημάτων, Pink Lady και Disney, θα περιλαμβάνει την προώθηση της PinKids, της παιδικής εκδοχής της Pink Lady, μαζί με το θρυλικό franchise «The Lion King».

Αδιαμφισβήτητα, η Pink Lady συνεχίζει τις δράσεις της για τη βιωσιμότητα, τη βιοποικιλότητα και τη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα, διατηρώντας υψηλά πρότυπα ποιότητας και προσφέροντας κοινωνικά υπεύθυνες λύσεις στον κλάδο. Ως εκ τούτου, η μάρκα συνεχίζει τις προωθητικές της ενέργειες, όπως οι καμπάνιες «Adopt a Tree», «Pink Chefs» και «Bee Pink», με μια νέα καλλιτεχνική προσέγγιση. Παράλληλα, τους στόχους του brand θα πλαισιώσουν και οι στρατηγικές συνεργασίες με τοπικούς σεφ και influencers, καθώς και οι προγραμματισμένες καμπάνιες για το Νοέμβριο και τον Φεβρουάριο.

Με πληροφορίες από Fruitnet

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Η δημιουργία του πρώτου αγροβολταϊκού πάρκου αφιερωμένου στην καλλιέργεια τομάτας βρίσκεται στα σκαριά, καθώς η πρώτη ολοκληρωμένη αλυσίδα εφοδιασμού της Ιταλίας για βιομηχανικές ντομάτες,...

REPORTS

Ανάλυση της αμοιβής των παραγωγικών συντελεστών ώστε να φτάνει το ελληνικό μήλο Starking στο ράφι κατ’ ελάχιστο στο 1,70 ευρώ το κιλό, έκανε ο...

REPORTS

Καθώς η ζήτηση για φιλικές προς το περιβάλλον εναλλακτικές λύσεις αυξάνεται, η HUID, μια startup από το Όμπαν της Σκωτίας, αναπτύσσει καινοτόμες συσκευασίες από...

REPORTS

Η Chiquita, παγκόσμιος ηγέτης στη βιομηχανία φρούτων, ξοδεύει ετησίως περίπου 90 εκατομμύρια ευρώ για την πρόληψη ασθενειών στις καλλιέργειες μπανάνας. Ωστόσο, με τη νέα...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Στην καρδιά των Φιλιατρών, εκεί όπου χτυπά ο παλµός της θερµοκηπιακής καλλιέργειας στην Πελοπόννησο, δραστηριοποιείται ο γεωπόνος Γρηγόρης Σµυρνής, ιδιοκτήτης της «ΑΓΡΟΓΕΩΠΟΝΙΚΗΣ». Στο

REPORTS

Εξόχως ανησυχητικές διαστάσεις έχει αρχίσει να λαμβάνει το πρόβλημα με την μυστηριώδη ασθένεια της ροδακινιάς, που έχει εμφανιστεί στην περιφερειακή Ενότητα Πέλλας και παραμορφώνει...

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Ποικιλίες επιτραπέζιου σταφυλιού, που θα τοποθετούν την Ελλάδα στις αγορές την κατάλληλη στιγμή και θα διατηρούνται αλώβητες κατά τη μεταφορά και στο ράφι, απαιτεί...

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Ο 34χρονος Νικόλαος Σάββας, από τον Λόφο Πιερίας, δηλώνει αθεράπευτα… άρρωστος µε την καλλιέργεια της επιτραπέζιας τοµάτας και για χάρη της, όπως παραδέχεται αφοπλιστικά,...