Κατά τον ίδιο, ο στόχος ήταν βασικό μέρος της στρατηγικής της εταιρείας για το 2035, «Και με όλο και περισσότερους ανθρώπους να αναζητούν δίαιτες που ενισχύουν την υγεία και την ψυχική τους κατάσταση, η εμπορική ευκαιρία για τα ακτινίδια με μια αξιόπιστη μπράντα ήταν σημαντική», δήλωσε στην εφημερίδα. «Αυτό έχει ως αποτέλεσμα έναν αυξανόμενο αριθμό καταναλωτών που αναζητούν φυσικά θρεπτικά προϊόντα και οι οποίοι είναι πρόθυμοι να πληρώσουν υψηλότερη αξία για μάρκες που φροντίζουν την υγεία τους και έχουν θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία».
Με ισχυρισμό υγείας από την ΕΕ
Να σημειωθεί ότι τον Αύγουστο, τα πράσινα ακτινίδια έγιναν τα πρώτα φρέσκα φρούτα που έλαβαν ποτέ έναν εγκεκριμένο ισχυρισμό υγείας από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, η οποία ενέκρινε επίσημα τη θεωρία ότι «η κατανάλωση πράσινων ακτινιδίων συμβάλλει στην κανονική λειτουργία του εντέρου». Αυτό βασίζεται στην ημερήσια πρόσληψη δύο φρέσκων πράσινων ακτινιδίων που παρέχουν τουλάχιστον 200 γραμμάρια σάρκας, και ήταν μεταξύ των τριών μόνο ισχυρισμών υγείας που εγκρίθηκαν από την Επιτροπή τα προηγούμενα πέντε χρόνια.